Pusryčiai svarbiausias ir būtiniausias dienos patiekalas, kuris padeda energingai pradėti naują dieną. Kuo sveikesni pusryčiai, tuo geresnė diena. Šauniausia yra tai, kad iki 9 valandos ryto maistas neina į kūną, nes organizmas tuo metu būna aktyviausias. Vienas iš svarbiausių patarimų – neišeiti iš namų be pusryčių, na. o kad būtų lengviau tai padaryti, pateikiame Jums 10 patarimų, ką sveiko galima suvalgyti pusryčiams!

1. Vaisių salotos – skanu, sveika ir energijos turėsite visai dienai. Galite valgyti kaip tik norite: su sirupu, jogurtu ar tiesiog vienus. Vaisius galite dėti kokius mėgstate, svarbiausia, kad būtų švieži.

2. Vaisių kokteilis – tiesiog sudedate į plaktuvą norimus vaisius ir per kelias minutes jau galite mėgautis sveikuoliškais pusryčiais.

3. Dribsniai – dribsnius galima valgyti užpilant pienu, sultimis ar liesu jogurtu. Kad būtų dar skaniau, galima įberti šaldytų uogų, jos tikrai pagardins patiekalą.

4. Košė – grikiai, ryžiai, avižos… yra begalė košių iš kurių galite rinktis. Tiek pagal skonį, tiek pagal nuotaiką. Košėse gausu skaidulų, todėl ne tik, kad būsite sotūs, bet ir Jūsų organizmas ims veikti kur kas geriau.

5. Kiaušiniai – kiaušinius esame įpratę tiesiog išvirti ir valgyti, tačiau jei norite dar sveikiau ir kad būtų mažiau darbo, tiesiog įmuškite kiaušinį į verdantį vandenį ir jis per minutę jau taps valgomas. Na, o prie kiaušinio puikiai tiks riekė ruginės duonos.

6. Sumuštiniai – jie mums asocijuojasi kaip vienas iš nesveikiausiu patiekalų, o ypač pusryčiams dar ir apsunkinantys organizmą. Tačiau sumuštinis gali tapti sveiku maistu jei šį bei tą pakeisite. Baltą duoną keiskite į juodą, paprastą dešrą į virtą mėsą arba sūrį ir būtinai šalia to turėkite salotų.

7. Varškė – gali būti paprasta užpilta kefyru, vaisiais arba galite valgyti grūdėtą varškę. Norint skaniau, su grūdėta varške galima valgyti agurkus arba pomidorus.

8. Greipfrutas, sveikų grūdų duona – duoną galite keisti duoniukais ir ant jų užtepti ploną sluoksnelį sviesto. Galite naudoti migdolų sviestą, jis sveikesnis nei įprastas. Jei greipfruto skonis jums ne itin malonus, ant vaisiaus galite užberti truputį rudo cukraus.

9. Arbata su džiuvesėliais – nors džiuvesėliuose daug kalorijų, tačiau jie labai maistingi. Galite rinktis įvairių skonių, tiek paprastus, tieks su džiovintais vaisiais. Prie žalios arbatos tiks bet kokie.

10. Vištienos salotos su ananasais – pabaigai trumpas receptas, kaip pasigaminti gardžias salotas pusryčiams. Jums tereikės virtos vištienos filė, ananasų, porų ir razinų. Viską supjaustome kubeliais, suberiame razinas, užpilame natūraliu jogurtu ir pagardiname žiupsneliu druskos bei pipirų. Viską sumaišome ir SKANAUS!!!

Dešimt patarimų vasaros pusryčiams

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *