Taisyklinga ir graži laikysena – tai sveikas įprotis, įgūdis, įgyjamas bėgant laikui. Svarbu stiprinti nugaros raumenis, įprasti laikyti ją tiesią, taip pat kovoti su psichologinio pobūdžio problemomis – juk jos daro itin didelę įtaką tam, kaip mes atrodome sau ir aplinkiniams.

Kodėl kai kurie žmonės kūprinasi?

Ar jums teko kada matyti pasitikintį savimi žmogų, kuris eitų įtraukęs galvą į pečius ir susirietęs? Vargu… Juk paprastai pasitikintys savimi ir žinantys savo vertę asmenys vaikšto išdidžiai pakėlę galvą, atstatę krūtinę ir pasitempę. Štai kodėl norint pagražinti laikyseną visų pirma reikia save pamilti ir pradėti vertinti. Lengva pasakyti… O kaip padaryti?

Pagirkite save už tai, ko pasiekėte, stenkitės savęs negraužti, padėkite kitiems žmonėms. Išmokite daryti ką nors, ko nesugeba jūsų artimieji, draugai ar pažįstami – pavyzdžiui, pradėkite gaminti skanius ledus ar kokteilius – tada tikrai turėsite priežastį didžiuotis savimi.

Nereikia gėdintis aplinkinių žvilgsnių. Atloškite pečius, įtraukite pilvą, ištiesinkite nugarą, ir pamatysite, kad dėmesio jums nepritrūks.

Šis tas apie eiseną

Graži eisena yra tokia pat svarbi, kaip ir laikysena. Jeigu norite tiesiog plaukti ar skrieti gatve, reikėtų rinktis patogią avalynę su vidutinio aukščio kulniuku. Pradėkite žingsnį nuo kulnų, tada perkelkite svorį ant vidurinės pėdos dalies, o galiausiai – ant pirštų galų. Nereikia einant kryžiuoti kojų, kaip tai daro kai kurios manekenės. Eisena turi būti natūrali.

Eiti reikėtų tiesia linija. Kojos gali būti šiek tiek pasuktos į išorę, bet tik ne į vidų. Nugara tuo tarpu laikoma tiesiai, stengiamasi nelinkti į priekį. Mojuokite savo rankomis į taktą: persistengti nereikia, tačiau susikaustyti taip pat negerai.

Keli naudingi patarimai:

1. Jeigu nusprendėte, kad nuo šios akimirkos ir jūsų laikysena, ir eisena pasikeis (žinoma, tik į gerąją pusę), pasinaudokite keliais paprastais patarimais:

2. Pamėginkite nešioti kepurę taip, kad ji būtų užtempta beveik ant akių. Tada jūs nevalingai kelsite galvą aukštyn, todėl atrodysite išdidžiai: pasikeis ir jūsų laikysena, ir eisena.

3. Galite permesti vieną šalio galą per petį. Jeigu nustosite laikyti nugarą tiesią, šalis tuoj pat pradės jums kliudyti, todėl jūs kelsite galvą aukštyn ir norėsite pasitaisyti taip, kad būtų patogu.

4. Laiko patikrintas būdas – daiktų nešiojimas ant galvos. Užsidėkite, pavyzdžiui, storą knygą, ir praktikuokitės į sveikatą. Taip pat rytais patartina mankštintis – konkrečių pratimų šį kartą nesiūlysime: išsirinkite iš gausybės tuos, kurie jums labiausiai patinka – nauda bus didžiulė.

5. Jeigu turite tokią galimybę, pasimėgaukite nugaros masažu, pašokinėkite ant batuto, pradėkite lankyti šokių pamokas, praktikuokite Rytų kovos menus. Tai padės jums atsitiesti ir užtvirtinti pasiektus rezultatus.

Žinoma, geriausia taisyklingos laikysenos paslapčių pradėti mokytis dar vaikystėje, tačiau jeigu to nepadarėte – atminkite, kad mokytis niekada ne vėlu! Tai galima padaryti tiesiog čia ir dabar – tai suteiks jums pasitikėjimo savimi, patrauklumo. Aplinkiniai tai taip pat įvertins!

Patrauklios laikysenos paslaptys

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *